Voordelen:
- Aparte telefoonkabels zijn overbodig omdat het telefoonsysteem het bestaande datanetwerk gebruikt
- Eenvoudiger te installeren en beheren via het web-gebaseerde beheersconsole
- Veel goedkoper dan een hardware PBX
- Maakt hot-desk en telewerken mogelijk voor medewerkers
- Gebruikers kunnen hun doorkiesnummers zelf instellen met het zelfbedienings -Gebruikersportaal
- Elke SIP-telefoon is bruikbaar; geen binding meer aan een enkele leverancier
- Binnenkomende en uitgaande gesprekken via bestaande telefoonlijnen met VoIP gateways
- Op belkosten besparen met standaard configuraties voor populaire SIP / VoIP providers
Belangrijke opties
- 3CX VoIP Client – vereenvoudigt het gebruik en versterkt de mobiliteit
- Webgebaseerd beheersconsole voor eenvoudiger beheer
- Onbeperkt aantal uitbreidingen
- Integratie met Windows 2008 server - werk met een gevirtualiseerde-PBX
- BLF – aanwezigheid instellen en phone tag elimineren
- 3CX Bridges – bijkantoren naadloos verbinden
- 3CX Tunnel – voor eenvoudige externe aansluitingenFax server
Unified Messaging – voice mail en fax via e-mail ontvangen
- Onbeperkte auto-attendant / digitale receptionist
- TelefoonvoorzieningPaging en intercom
- Gesprekken doorschakelen met geavanceerde regels op caller-ID, tijd en soort gesprek
- Gesprekken in de wachtrij zetten
- ·Gesprekken opnemen
- Vergadergesprekken
- Gesprekken parkeren, gesprekken oppakken, gesprekken doorschakelen, kiezen op naamZie voor product updates en meer informatie 3CX VoIP Blog
